Hyvinvoinnin Walimo liikuttaa


YHTEISTYÖ  | Hyvinvoinnin Walimo

Olen aikoinani ollut aika aktiivinen liikkuja, muutama maratonkin on tullut juostua. Sitten tuli vaikea raskaus, josta siirryttiin rytinällä ruuhkavuosiin ja oma liikuntaharrastus jäi hetkeksi. Olen kuluneiden vuosien aikana yrittänyt useamman kerran käynnistää liikuntaharrastusta, mutta aina on tapahtunut jotain sellaista, että homma on loppunut ennen kuin on kunnolla alkanutkaan.

                                              

Viime vuonna olin jo ilmoittautunut puolimaratonille, mutta angiinakierre esti harjoittelun. Siitä sisuuntuneena ilmoittauduin tänä vuonna uudelleen samalle matkalle ja olen nyt juossut koko kesän kolmisen kertaa viikossa. Silloin aikoinaan, kun viimeksi olin aktiivinen liikkuja juoksin, kävin salilla ja jumpissa.  Nyt pelkkä juokseminen puuduttaa ja yksin olen laiska venyttelemään tai jumppaamaan.

                                          

Hyvinvoinnin Walimon Syyskauden Avajaisia vietettiin 1.9.2019 ja silloin oli mahdollisuus tutustua heidän jumppatarjontaansa. Kävin ilmajoogassa ja TRX tunnilla. Ilmajooga vaatii yllättävän paljon, mutta tunnin lopussa pussukan sisällä köllötellessä oli niin rentoutunut olo, että olisin helposti nukahtanut sinne. TRX meni heti omalle suosikkilistalle, tehokasta lihaskuntoharjoittelua, jossa tuli kunnolla hiki. 

Hyvinvoinnin Walimo on kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin keidas, siellä on monipuolisesti ryhmäliikuntatunteja naisille, miehille ja lapsille. Lisäksi palveluihin kuuluvat monipuoliset hoidot, kuten fysioterapia, hieronta ja kosmetologin palvelut. Parasta on kuitenkin se, että Walimolla ei ole pakkojäsenyyttä. Erilaisista kuukausikorteista voi valita itselle sopivan vaihtoehdon ja tarjolla on myös 10-kortti. Tilat on ihanan raikkaat ja siistit ja tunnelma rento.

                                               

Yhteistyön kautta pääsen kokeilemaan superkorttia, jolla pääsee kaikille Walimon tunneille. Toivon todella, että tästä alkaa aktiivinen kausi, joka ei tyssää pieniin vastoinkäymisiin. Instan Story-puolella voi seurata miten mun käy.


Kommentit

Suositut tekstit